mandag den 16. november 2009

En uge går stærkt.

Så er der gået godt en uge fra Ceejay fik hvalpe. Tiden er gået meget hurtig syntes jeg.
Nøj man kan bruge oceaner af tid på bare og kigge og lytte til de små muldvarper:-).
Den første uge er gået fint, tros Ceejays dårlige mave. Der er ved at være styr på den igen.
Idag var så anden dagen hvor jeg skulle på arbejde. Fredag gik fint. Men idag startede dagen med en gøende tæve. Der er vejarbejde der hvor jeg bor. De have så valgt at arbejde netop ud for mit hus idag. Sikken en larm. Ceejay bruge meget energi på at skælde ud på det. Kunne høre hun skrabte i gulvet og travede rundt. Dog fik hun ro ind imellen så hun kunne give hvalpene mad mm. Jeg kørte hjem i min middagspause, der var støjen væk og der var ro på igen. Det var lidt af en lettelse. Var ellers ved at overveje om jeg skulle have flyttet hvalpekassen til den anden ende af huset. Det blev så ikke nødvendigt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar