onsdag den 11. november 2009

Div. billeder

Nå ved ikke lige hvad der er sket med teksten i sidste indlæg. Prøver om vi har mere held denne gang:-)

Ceejay har de første par dage efter fødslen haft dårlig mave, men det ser ud til en gang zoolak og A38 her hjulpet hende. Hun er mere rolig, nu hun ikke skal ud hele tiden. Idag har hun for første gang været lidt alene hjemme. Overmiddag gik jeg en tur med Repeat, Kim holde øje med hvalpekassen på webcam mens. Ceejay holde meget øje med hvor vi var blevet af. Var da også oppe og kigge til hvalpene. Vi prøves så igen i eftermiddag, denne gang lod jeg Repeat blive hjemme og tog bilen, som når jeg skal på arbejde. Denne gang fald hun hurtigere til ro og gik op til hvalpene og lagde sig. Hun lå der pænt da jeg kom hjem. Eneste minus er hun roder rundt med tæppet når jeg ikke er her. Hun plejer og passer hvalpene fint.

Her lidt div. billeder fra de sidste par dage:














2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg prøver lige igen, hvor er de altså søde :-)

    SvarSlet