onsdag den 2. december 2009

Hvalpene er nu 3 uger

Så er hvalpene godt og vel 3 uger gamle. Alt går efter planen. De tager stadig alle fint på.
De har virkelig ændret adfærd nu de kan høre også. De er begyndt at lege rigtig meget indbyrdes og interessen for legetøj stiger som dagene går.

De er meget nysgerrige. Jeg havde sat Ceejay bløde kurv uden for åbningen til hvalpekassen. De har nu længe været opmærksomme på hvor hun går ud henne. Ceejay lå i kurven, pludselig lå der sørme en hvalp hos hende og fik lidt mad. De andre fulgte hurtigt med, bliver nød til at have en plade i, for at holde dem inde i kassen når jeg er på arbejde.

I lørdags fik de ormekur for første gang og søndag blev de præsenteret for blændet hundemad. De spiser fint alle sammen.

Repeat og Funny er meget interesseret i hvalpene når de er ude af kassen passer det dem bedst. Så går hvalpene hen til hegnet og snakker med dem. De gør sig rigtigt til. Rigtigt dejligt tror jeg de to syntes.

Jeg har sendt papir ind til DKK og alle hvalpe har fået navn.

Alle fem hvalpe er rigtig dejlige og virker til at blive super lækrere hunde. De har allerede hver deres personlighed.
Hvalp 1 har fået navnet Pale, som betyder lys.
Hvalp 2 har fået navnet Ice, vi syntes det passede
så fint til ham den lille blå.
Hvalp 3 har fået navnet Spottie, til ære for
Paniks mor, som jo er stammen bag Både Funny,
Ceejay og Repeat.
Hvalp 4 har fået navnet Mac, pga. det lille lyn
han har i nakken. "Lynet McQueen"
Hvalp 5 har fået navnet Jet, fordi han er så
hurtig fremme på alt.

3 kommentarer:

  1. hold da op hvor er de søde, i næste uge vil jeg helt sikkert gerne forbi og se de små vidundere:-)Jeg tænkte ellers lige på Mac D frem for Cars bilen, men det er super sødt. En af mine hed også Bumle fra cars.

    SvarSlet
  2. kan jeg tage Pale med hjem ? ?
    super søde og smukke hvalpe

    KH Channie

    SvarSlet
  3. Åhhhh, hvor nuttede. Hvor er det dejligt, at der er en spottie blandt hvalpene. Den bliver rigtig dejlig mottled.

    SvarSlet