torsdag den 8. oktober 2009

Hvalpeplaner

Har længe gået med planer om at få Ceejay parret, da jeg gerne vil føre de gener, jeg syntes så godt om videre. Så jagten gik ind for at finde den rette han hund. En meget svær opgave, syntes vi.
Endelig fandt vi et par stykker vi syntes om. Det endelige valg fald på en tysk hund. Sad og surfede på nettet, ved lidt et tilfælde kom jeg ind på en hjemmeside, som tilhørte en jeg har været på kursus med. Et blik og jeg var solgt!
"Agent red Zac"(http://lmpbordercollies.wordpress.com/) fra kennel "trust your heart"(http://trustyourheart.wordpress.com/).
Var så heldige at møde ejeren til et indedøres agilitystæve i Ribe først på året. Siden har vi hold kontakt til ejeren og fået flere oplysninger om Zac, bla. sundheds oplysninger, alt tip top.
Så Zac løbe agility til Jutlandia Cup i sommers, endet på en flot 2 plads i finalen. Det blev så endelig besluttet det skulle være ham. Ceejay blev parret med Zac d. 11 sept. 2009.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar