torsdag den 12. april 2012

Det er længe siden jeg her skrevet her inde, jeg vil forsøge at opdatere lidt tider fremover.
Siden jeg skrev sidst er der sket en del.
Ceejay og Zacs hvalpe er ikke længere små hvalpe, men men men, det vil du nu altid være for mig:). De er nu ca. 2 1/2 år. Status er som følger:
Laban er flyttet til Oslo med Nini og Lars, så ham ser jeg jo desværre ikke så tit. Men glæder mig til sommer hvor Nini og Laban kommer til cup, så skal jeg rigtig nusse ham:).
Dj og Ice har lige været til Gåsahoppet i Sverige og det gik rigtig godt for dem begge.
Ice fik ovenikøbet cert., flot., Kim og Ann-Britt søger begge landshold i år med "mine" små grå flåter:).
Spottie er en rigtig sjov hund med masse af power, har fået lov at løbe lidt med hende ind imellem(tak Morten), hun er dejlig at løbe med, meget som sin mor.
Mac er min lille dreng;-), masse af power og en rigtig fjernsyn narkoman(som sin mor).
Mac og Carsten er et rigtig godt team i agility.
Alle 5 er blevet nogle rigtig dejlige hunde. Masse af power og et godt arbejds gen.
Er stolt af alle 5 små flåter.
Repeat er den mest kælen BCer jeg kender, han er en rigtig hygge trold. Han elsker og nusse og kommer selv og beder og det hvis man ikke lige har nusset ham inden for den sidste halve time.
Han er helt speciel med hans "løse" hovede;-).
Repeat og jeg er endelig begyndt at finde hinanden på agilitybanen. Træningen går rigtig godt, for det meste;-). Året er startet rigtig godt for os konkurrence mæssigt. I DCH har han allerede 4 DM udtag, så der er håb for ude. Vi skal arbejde med vores felter, de er for langsome og usikkere. Men er optimistisk, vi skal nok finder en løsning på det.
Til Vilhelmsborg cup overreskede den lille brune ræv mig gang på gang.
Lørdag løb vi fejlfri i begge åbne klasser og lå nummer 2 til finalen. Var måløs og oven ud glad.
Søndag havde vi mange gode momenter i vores løb men ikke nogen fejlfri. Dog lå vi stadig så godt at vi var med i finalen, vi lå nummer 7. Og om han ikke overraskede mig igen, vi løb fejlfri i finalen og vandt! Det var helt urealistisk og føltes slet ikke som om jeg var tilstede.



1 kommentar:

  1. I er det bedste makkerpar. Og Pia - du fortjener det! Du har virkelig kæmpet for at komme så langt som I er.
    Respekt!
    Knus fra Anette

    SvarSlet