søndag den 16. maj 2010

Repeat

Repeat er nu snart halv andet år. Han er en rigtig dejlig og kærlig hund. Har aldrig haft en så kælen hund. Elsker at blive nusset. Specielt af Carsten:-). De to har deres eget lille nat ritual, hehe.
Endelig skulle jeg i år kun ville konkurrere med Ceejay, men da Ceejay jo ikke længere er hos os
er det blevet sådan at Repeat skal deltage i ugekursus samt Fioniacup:-).
Så nu træner vi lidt hver dag, dog kun små pas, da hans unghunde hjerne hurtig bliver træt:-).
Træning går fint, han er lærenem og sød at arbejde med. Kun et lille minus, han har opdaget at tæver er spændende, til min store irritation, øv da. Håber det går over og han igen kan samle sig om vores træning.
Vi har lige været på kursus med Jörgen Tellqvist, han gjore mig opmærksom på jeg ikke skulle vende front på Repeat så tidlig som jeg skulle på Ceejay dan han stopper helt op, forbi han tænker, øhhh, sjovt det havde jeg ikke tænkt på før. Tænker han virkelig?, min lille brune ræv;-).
Glæder mig til tirsdag så vil jeg starte med indlærring af vippen, sidste feltforhindring han mangler at lære.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar